3 Ekim 2013 Perşembe

Sevgiliye Hediye - Sihirli Kupa



Kıskanç bir sevgili misiniz? Bunu çoğu kişi kabul etmez. Hatta kendine bile itiraf edemez. Kimisi de sevdiğine güvenir ama çevredeki bakışlardan onu korumak hatta yanında olmadığı anlarda bile "Boşuna bakmayın, onun hayatında ben varım" demek ister.. Sevdiğiniz kız olsun erkek olsun bu değişmez.
 
Kendimden örnek vereyim. Sevgilim hayatıma girdiğinde yanında olamadığım anlarda ben de tam bu şekilde düşünmüştüm. Sevgililer gününde ona öyle bir hediye almalıydım ki etrafına ben buradayım diyebilmeliydim.Tam da o noktada karşıma magic mug-yani sihirli kupa çıktı. Hemen üstünde beraber bir fotoğrafımızın olduğu kupa hazırlattım. Böylece iş yerinde sohbet zamanı içilen çaylara ben de en azından resmim ile eşlik edebiliyordum..
 
 
 
Tabi herkes benim gibi düşünmek zorunda değil. Bu güzel kupaları sevdiğinize kendinizi hatırlatmanın sıcak bir yolu olarak görebilirsiniz. Sevdiğiniz sıcak içeceğinden aldığı içini ısıtan her yudumda sizi hatırlayacaktır.
 
(Detaylı bilgi için : Magic Mug-Sihirli Kupa, 29,90 TL)
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...