7 Ekim 2013 Pazartesi

Sevgiliye Hediye: Seni Her Şeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi


 
Şık, büyük, gösterişli bir paket geliyor.. Açıyorsunuz...Büyükten küçüğe dizilmiş dört kalp kutu var pakette. Sırasıyla kutuların üzerinde "SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM" yazıyor. İlk kutudan renkli drajeler çıkıyor. Diğerinden kalp şeklinde çikolatalar.. Bir büyüğünden üzerinde "Seni Seviyorum" yazan aşk çikolataları çıkıyor ve son olarak "Seviyorum" yazan kutudan yılın her gününe bir tane düşecek şekilde 365 adet aşk notu çıkıyor.
Çikolataların verdiği mutlulukla kendini özel hissetmenin verdiği mutluluk birleşince verdiğiniz hediye unutulmaz olacaktır.
(Detaylı bilgi için : Seni Her şeyden Çok Seviyorum Aşk Kulesi, 89,90 TL)
 
 
(Bu kutu kız istemeye giderken bile götürülebilir bence. Yanında büyük gösterişli bir çiçek eşliğinde..)
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...